lördag

fredagar är alltid händelserika så hann inte skriva nått igår.
hur som helst, först var jag i skolan till klockan ett och sen tog jag bussen hem.
galet varmt var med det både ute o inne på bussarna.

sen när jag kom hem så gjorde jag en smoothie och sen följde jag med pappa in till uppsala.
där fixade vi lite måsten vi hade & sen hämta vi även våra fosterbarn.

sen när jag kom hem la jag mig o sola en halvtimme eller nått och sen knalla jag hem till andrea.
när jag kom dit så tog vi direkt moppen och åkte upp till ekeby där vi kolla på fotboll.
kollade inte riktigt klart hela matchen för alla dessa mygg ville äta upp oss..

sen när vi kom hem från matchen så tog vi bussen till östhammar där vi träffa massa folk.
väldigt trevligt! och sen kom vi hem vid halv 2 i natt.

nu ska jag ut o springa en sväng & sen senare ska jag träffa andrea så ska vi iväg o sola med gizem tror jag.

live for life.
/ caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0