måndag

så fort jag är ensam kommer ångesten direkt.
de händer lite grejer här omkring så jag blir alldeles konstig.

skoldagen idag rulla iallafall på fint.
fick sluta en timme tidigare, skönt kan man tycka.
men då blir man så himla rastlös nu istället.

kom hem för en timme sen eller nått, o nu vet jag inte alls vad jag ska göra.
ska alldeles strax åka med papi till affären iallafall.
sen ska jag eventuellt träna lite med andrea, vi får se hur de blir.
måste iallafall ut o springa eller nått.
känner att jag behöver göra någonting idag, träffa nån eller så.
de krävs så himla lite egentligen att få mig på bättre tankar, bara prata med någon vore guld!

skulle även behöva göra klart mina sista tre naturkunskapsfrågor.
så jag försöker fixa de om jag får ork.

juste skulle kanske baka lite bullar idag med för att fördröja tiden lite, haha. men vi får se.
skulle vara jäkligt gott med en bulle, men femveckorsdag idag utan onyttigheter så jag skippar de idag med!

live for life.
/ caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0