min pappa är bäst.

den här dagen har varit lite körig.
började dagen med en fet försovning men kom trots de bara en halvtimme för sent & stackars andrea kom väl två timmar sent eller nått.
på vägen till bussen åkte vi på en fet punka med & kom massa minuter sent till bussen så tacka gudarna för att bussen var lika sen som oss!

hade bara två lektioner idag riktigt skönt!
så jag kom hem till 2 ungefär då jag satte mig ute i solen & åt mellis med lillebror sen laga pappa även min cykel, bästa papi!

nu har jag precis gjort en rabarberpaj som pappa var sugen på som familjen ska få äta i kväll medan jag tränar fotboll.

nu ska jag ner o handla en sväng med pappa & även beställa thai mat, super gott!
sen ska jag iväg & träna.
skriver mer ikväll.

live for life.
/ caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0