onsdag

idag sluta vi vid 1 så jag var hemma till halv två nån gång.
sen nu hela dagen har jag legat o solat & så har jag pluggat entreprenör prov. duktig flicka!
nu har jag precis duchat av mig lite o känner hur huvudvärken sakta men säkert är på väg.
vid sex ska jag in en sväng till uppsala med andrea.
tänkte köpa ett par ballerinaskor och kika lite i affärerna.
sen vet jag inte riktigt om vi kommer umgås en stund till efter det och om jag inte får värsta huvudvärken så ska jag ut o springa, eller nej jag ska ut o springa vilket som!

nu ska jag kolla på gårdagens bigbrother o lugna ner min brända kropp lite grann.
sen blir de ut på äventyr som gäller.
skriver mer ikväll.

live for life.
/ caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0