skin skin som den sol du är.

idag har vi största solen över oss vilket betyder att man bara ska ligga hemma o sola hela dagen!
sitter just nu i skolan, visst en timme för tidigt pgv en inställd lektion.
sen såg jag även att svenskan var inställd så har bara två lektioner idag.
hoppas vi tränger ihop de lite så man får sluta lite tidigare!
andrea slutar vid 4 så hon kommer hem till mig nån gång efter det.
sen ikväll måste jag verkligen ut o springa så får göra de när solen är påväg ner annars svettas jag ihjäl.

sitter just nu med min naturkunskap så lika bra att försöka få den klar så jag slipper sen!
skriver mer när jag kommer hem!

live for life.
/ caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0