som en studsboll i huvudet med tankar.

ganska många tankar som snurrar runt just nu så lite svårt att koncentrera mig.
men något som jag gått o grubblat över..
folk har så sjukt svårt för att kunna förlåta och tillåta sig själva att inse att man gör fel ibland.
jag vet alla gånger att jag inte är felfri, för de är jag inte.
men något som stör mig är när man ska gå runt o tjura på varandra för ingenting, för att ingen kan be om ursäkt.
för att man inte vågar eller vad de nu är.
dumt att förstå att alla gör fel, och de kan alltid bli fel men ändå trotts de kunna komma tillbaka.
jaja allt som går i mitt huvud just nu iallafall + tusen till tankar.
juste sen en sak till, antar att alla har facebook.
och spåkulan där är något som jag gör varje dag, haha helt sjukt.
men jag gör de iallafall, och allt som kommer upp på den där brukar lixom stämma?
lite lsäkigt faktiskt.
inge mer skrivande nu för nu är de plugg som gäller!
& nu känns allt bra igen!
finaste, älskade, bästaste brosan.
du är min alldeles egna storebror, min förebild & min absolut bästavän!
de finns ingen människa i hela världen som jag skulle kunna byta ut mot dig och som betyder lika mycket för mig. för du är den bästa som finns och du är outbytbar!
jag älskar dig.

live for life.
/ caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0