tjejen med humörsvängningarna

skoldagen idag var riktigt lugn, de är ju tisdag o slutar redan vid 1 egentligen 12.
men nu eftersom att jag & emma böt linje mitt i allt så har vi en del naturkunskap kvar som vi ska plugga in nu de sista veckorna.
så därför tänkte jag alldeles strax sätta mig med naturkunskapsboken och bli några grader smartare.
när jag kom hem idag så var de jättevarmt så jag tvätta bort allt smink o gick ut o la mig o sola i bikini.
sen kom även mamma ut med lite kaffe till oss så vi satte oss o prata lite.
nu har jag precis duschat o rakat benen.
och tänkte nu som sagt plugga lite & även lägga lite mat i magen.
senare sen så ska jag ut o gå med emilia & ikväll blir de en löprunda med annapanna.
viktiga tjejer de där!

juuuste jag har bara en uppgift kvar på datakunskapen, en liten jävla uppgift sen är information&komminikation över. LYCKA! så den tänkte jag också ta tag i så är de slut sen!

igår hade jag även ett viktigt datum, både bra & dåligt.
- två år och två månader utan världens bästa människa, farmor.
- fyra veckor helt utan onyttigheter!


fina farmor.

nu ska jag ta tag i mitt liv.

live for life.
/ caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0