torsdag

idag började dagen med nationella engelskauppsats.
om jag själv vågar säga de så kändes de faktiskt bra, men de är då de brukar gå som sämt kanske...
haha jaja hur som helst så är de iallafall gjort nu så de är bara att hoppas på de bästa.
sen efter de så hade vi lite mentorstid då vi snacka om skolans idrottsdag eller vad man ska kalla den, och de tror jag faktikst kommer bli riktigt kul, då vi ska spela lite fotboll & innebandy mot andra klasser.
sen hade vi en liten entreprenörlektion som varade i en halvtimme ungefär och sen fick vi sluta!

mamma kom o hämta mig på skolan och sen åkte vi direkt till thun's.
därifrån fick jag med mig ett par converse, tusen tack mami & papi!
så nu ska jag också börja luffsa runt i såna!

kom hem runt 3 då jag satte mig ute i solen o stekte i dryga timmen & nu har jag precis duschat & färgat ögonbrynen & även varit en sväng på affären med pappa.
om ett ta ska jag och min fina andrea åka moppe upp till ekeby o kolla lite fotboll ekeby-östhammar.
en riktigt bra dag de här!
sen när jag kommer hem ska jag o homie ut o springa lite.

_____________________________________________

känns som att jag måste tacka alla mina undebara vänner för allt ni gör för mig,
helt obeskrivligt vad mycket de betyder för mig att ni finns där för mig dag in och dag ut.
man känner de extra bra när man har lite motgångar & inte riktigt orkar stå på benen själv.
ni är guld, mitt dyraste guld!
o jag älskar er allihopa galet mycket tusen tack för allt ni gör för mig!
räkna alltid med mig med i alla lägen, glöm aldrig de!
kärlek till er.

nu ska jag kila o käka lite, ha de bäst!

live for life.
/ caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0