underbara fredag

de blev inte alls som jag tänkt igår så de fick bli en toppendag!
först tog jag en promenad med anna, sen gick jag hem en snabbis och sen så cyklade jag till julia direkt.
när jag kom till julia så hjälpte jag henne att städa sitt rum, bombnedslag hej!
haha närå men nu är de ordning iallafall!
sen efter ett ta kom andrea dit & då cykla vi ner till ica.
där handla vi massa grejer till hockeyn.
sen cyklade vi vidare till andrea där vi kollade på hockeyn.
vi hade de mycket mysigt måste jag säga.
tack för att jag har er mina solstrålar, älskar er supermycket!

sen cyklade jag hem runt 1 i natt och nu har jag hunnit, vakna, duscha o äta frulle.
om ett ta ska vi våran lilla trio in till uppsala o äta lite kinamat, perfekt start på dagen!
sen får vi se vart dagen leder oss.

nu måste jag nästan skynda mig lite.
skriver mer ikväll!

live for live.
/ caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0