underbaraälskademåndag!

gud vilken härlig dag!
har nog aldrig i hela mitt liv skrattat så mycket som jag gjort idag!
tack verkligen tusen tack för alla roliga människor jag har omkring mig om dagarna!
våran lärare började grina för hon skrattade så mycket på våra redovisningar, sjuka vurpor på idrotten ute när vi körde brännboll, en tjej blev träffad rakt i ansiktet. helt sjukt allt som hänt idag händer ju inte på samma gång.
sen många många fler klockrena grejer.. o emma ska hon va nå duktig på att göra bort sig eller, haha!
hoppas ingen tog illa upp iallafall!

kom hem till emma för en stund sen, och nu har vi precis hunnit äta lite.
vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag, och sen får vi se om jag sover kvar hos henne.
andréa ville umgås en stund med så får se hur de blir.

skriver mer ikväll om jag kommer hem!

live for life.
/ caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0