världens bästa storasyster.

ibland kan man bli så himla glad av ett sms så de finns inte ord, bara de där lilla extra som får en att känna sig viktig ibland. att man får uppskattnig för vem man är och för allt man gör.

" glöm aldrig att jag älskar dig mest av allt caroline,
jag är så glad att jag har dig, de finns verkligen inga ord.. du är så jävla bra.
de är du som får mig att resa mig upp när skrubbsåren på knäna har blivit djupa blodsår,
de är du som läker dom och får mig att gå vidare.
alla gör misstag men vad jag än säger så vet du att innerst inna är du den bästa jag vet,
min allra käraste lillasyster".

även fast vi bråkar, ganska ofta kanske till och med så kommer du alltid vara viktigast för mig.
finns inte ord för allt du gör för mig varje dag hela tiden.
allt du ställer upp med, och allt du alltid försöker göra till bästa sätt.
finns inte många människor som lägger ner så himla mycket tid för mig som du gör.
allra käraste syster de är du, och snart bor vi även ihop. då kommer dagarna kännas ännu lättare!
du är den finaste människan jag har & jag är så himla tacksam över att jag har dig världens bästa storasyster och bästavän. jag kommer alltid finnas för dig precis så som du alltid finns där för mig.
du är mitt guld, de dyraste jag har!
jag älskar dig alltid.
glöm aldrig bort att uppskatta det du har.

live for life.
/ caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0