1 februari

igår hade jag de mysigt hos min älskade pojke. han mötte mig vid bussen så gick vi till macken o köpte godis. mums!

idag har jag bara haft två lektioner började med svenska vid elva då vi skrev prov vilket gick på typ tjugo minuter, sen hade vi lunch o sen hade vi ett kort modevisningsmöte. mot min förvåning så var de många som ville gå men de är ju bara bra.

tog ett bussen hem då jag tajmade jesper o ramsus så fick iallafall sällskap en bit, de ska på fest i Knivsta o jag hem till Hanna.

så nu har jag precis fått mig en frisk promenad på typ tjugominuter o har nu hamnat i Hannas säng med en skål yoghurt.
Hanna kommer hem vid fyra så jag får försöka roa mig själv tills dess! haha.





ikväll ska vi nog träffa våra kära "gamla" klasskamrater Tove o Anna, super mysigt!! ♥

live for life.
/ caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0