19 februari

i morse vaknade jag redan vid nio, väldigt tidigt för att vara lov. men samtidigt väldigt skönt så man kan få mycket gjort!
jag gick då upp o käka frukost o sen färgade jag mitt hår eftersom jag inte hann de igår. men nu är de gjort iallafall o de känns jätteskönt!

nu ligger jag framför tv o väntar på marcus han kommer väl efter tolv någon gång. och tills dess ska jag göra lite lunch åt oss.
sen ska vi gå ner på stan en sväng o kolla efter en födelsedagspresent åt pappa o byta marcus jacka som är trasig.

sen ska marcus iväg på träning får se om jag följer med o kollar på detb eller om jag stannar hemma.

sen imorgon kommer pappa hit o hämtar oss o då följer även marcus hem en dag. bra de!

idag har jag även riktigt ont i benen efter våran springtur igår. haha..

/ Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0