2 februari

i morse vaknade jag tidigt men sen somna jag om osv, sen vid elva hade Hanna gjort frukost när jag sov. gullungen! hon göda på mig ganska så bra måste jag säga! haha.

sen åkte vi till Uppsala, hon skulle träna o jag skulle på hockey.
i Knivsta sen så mötte jag upp Jesper med eftersom han också ville följa med. o då passa ju de bra när han redan var där.

tyvärr gick inte matchen så bra, torsk med 1-4
men Marcus fick iallafall stå för Nyköpings mål så han får vara nöjd iallafall!


brorsan i nummer sju.

när vi kom hem slängde jag i lite färg i håret o sen åt vi mat.
efter maten spelade jag o bebis lite yatzy som vanligt! haha.
o nu har vi lite myspys framför tv:n. ♥

/ caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0