8 februari

idag fick jag sluta lite tidigare, underbart!
så åkte från skolan vid halv tre och då mötte jag upp Jesper på bussen.
sen innan tåget gick fixa vi några grejer på stan o köpte även lite chips med dipp. mums!

när vi kom hit så var de middag nästan direkt och sen följde vi med pappa en tripp till affären o sen nu har vi bara suttit framför tv:n hela kvällen.

imorgon måste vi ställa klockan för ska till Marcus redan vid tio. kommer nog inte hinna skriva något imorgon, för skulle tippa på att de blir fullt upp hela dagen.
men kanske får lite utrymme. kommer iallafall hem sent på söndag kväll någon gång.

nu ska jag mysa med min bebis ♥

/ caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0