äntligen fredag o äntligen lov!

idag kom jag lite sent till skolan för bussen åkte bara förbi mig i Uppsala. men kom fram tillslut ändå som tur var.

började dagen med en redovisning som faktiskt gick jättebra! fick köra min del själv eftersom cornelia var sjuk men de gick bra!
sen hade vi lite lunch på det.
och fortsatte sen dagen med ytligare en redovisning som också gick bra! så nu känns det som världens lättnad i hela mig!

nu har vi precis haft företagsekonomi o då gjorde vi endast en uppgift o sen fick vi sluta så slutade strax innan två o då fick vi kuta till bussen som gick två o hann som tur var! känns som att änglarna är med mig idag! haha
nu är jag påväg till Jesper, sen ikväll ska vi ut o äta o ha det myspys ♥
för sen skiljs vi åt i en vecka då han ska till fjällen.

/ caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0