uppe med tuppen

igår åkte vi ner o käka på bryggen o då följde även Jespers lillasyster med så de var mysigt! sen gick vi förbi Ica o köpte lite godis o sen åkte vi hem igen & kollade på gladiatorerna o farmen.
sen somnade vi ganska snabbt där efter.

i morse gick vi upp vid sju för att sen åka på risk ettan. så nu är de klart, as skönt!
ganska seg kurs o sen fick vi även se en jättesorglig film i slutet då man bara ville gråta..

nu väntar vi på bussen Jesper ska hem till sig o jag till mig. imorgon åker han iväg till fjällen o jag åker redan ikväll till Marcus.
så när jag kommer hem ska jag packa lite o sen åker vi (familjen) till Flemingsberg o kollar på hockey o sen åker jag med han o hans lag till Nyköping o stannar där i några dagar.

sen vill jag tillägga att jag kommer sakna min lille pojke nu i en evighet. men hoppas att han får de bra! ♥

/ caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0