värd j*vla dag

hade bara två lektioner idag as tråkiga dessutom. så nu känns de jätteovärt att jag åkte dit ens.
sen nu fick jag en riktigt dålig vibb i kroppen o vill bara lägga mig ner o dö känns de som. aja mitt humör är inte att leka med.

skulle ju egentligen åkt på hockey idag o umgås med Hanna, men Hanna är sjuk. o sen blev de ingen hockey för Marcus är sjuk. o min familj ska inte dit o kolla heller för lillebror är sjuk.
åh rolig dag måste jag säga!

ska typ hem o fixa lite grejer på datorn o sen ut o gå med pappa. sen får de nog vara bra för idag.

kanske åker förbi Jespers mormor nu en sväng o hälsar på också men vi får se hur de slutar.

juste en bra sak med idag, fick låna en mobil av Cornelia nu i en framtid då min stackars mobil ska på lagning. tusen tack för de!

live for life.
/ caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0