14 januari

hundra år sen sist, men nu får det nog vara dax för en förändring på de! 
kan inte alls minnas när jag skrev sist därför får de bli nystart idag. 
 
idag har jag vart i skolan hela dagen och sen haft en lång resa hem, precis som alla andra dagar nu för tiden. 
den här skoldagen gick ganska fort o eftersom jag sov hos jesper så hade jag nära o bra till skolan med o då känns de som en ännu kortare dag.
 
när jag kom hem fick jag ett litet kaos i min hjärna med tuusen tankar i överflöd och orkade inte med hela situationen helt enkelt. 
därför kände jag att de kanske var en bra anledning till att börja skriva här igen så jag kan skriva av mig lite ibland! 
hur som helst nu lägger jag de bakom mig tills de dyker upp igen.
 
har precis ätit lite mat lax o grönsaker så nu ska jag färga mitt lilla hår o sen skriva klart några skoluppgifter. 
tackade nej till en långpromenix med pappa också så får ta igen det någon annan dag. 
 
juste fick godkänt i min sista engelska del på nationella med så nu är jag helt klar, underbart! 
aldrig aldrig mer engelska helt enkelt!
 
live for life.
/ caroline 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0