24 februari

dagarna bara flyger förbi!
imorse vaknade jag o hanna vid tio o då gick vi upp o käka lite frulle.
sen fixade vi oss lite o sen åkte vi till uppsala.
först gick vi bort till lager157 men jag hittade ingenting där tyvärr.
sen fick de bli en sväng på donken o sen gick vi i lite affärer.
jag köpte en jätte gullig tröja o en klocka.
är helt kär i klockor så den här bli kanon!
sen köpte jag även en födelsedags present åt pappa, kan lägga upp en bild sen.
när vi hade kikat färdigt så mötte vi upp jespers mormor som skulle lämna hans kläder åt mig.
så nu är jag påväg till jesper, hanna hoppa nyss av i alunda o jag har fortfarande en bit kvar.
men snart får jag äntligen träffa min bebis igen, som jag längtat! ♥


min klocka, lite dålig bild men den är iallafall stor vilket är huvudsaken!

/ Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0