25 februari

hur skönt som helst att få träffa min pojke igen! saknat honom massvis.
skoldagen idag rulla på fint, väldigt väldigt trött bara!
sen fick jag skjuts hem med, underbart!
nu ska vi alldeles strax äta o sen ska jag gå ut o gå med pappa o sen ikväl ska jag plugga lite granna o ta de lugnt!

imorgon åker jag till jespers mormor efter skolan o sover kvar där sen på onsdag ska jag på bio med bebis.
sen torsdag ska jag umgås med julia.
o till helgen kommer marcus hem nu när pappa fyller år.
så känns som att veckan kommer gå fort o de är riktigt bra så jag får helg!
sen till helgen kommer även min sakande bästis hem med!
de går bra nu.

/ Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0