27 februari

älskade sovmornar, började halv tolv idag o hade sen bara två lektioner.
så trots att jag slutade ganska sent idag så är humöret på topp!
hade prov nu sista lektionen o de gick faktiskt bra! eller de kändes bra iallafall..
sen kanske jag har alla fel men de visar sig på fredag!

nu sitter jag på bussen, i uppsala möter jag upp jesper o sen följer han med mig hem. Idag blir de nog en lugn dag, middag när vi kommer hem sen ska jag nog ut o springa en sväng eller om jag o jesper tar en långpromenad. sen måste jag duscha med o sen ikväll är de lite bra tv program.

så den här dagen känns riktigt bra!

imorgon har jag dock en lång dag med massa lektioner, men får försöka göra de till något bra!

/ Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0