19 mars

idag vakande jag vid åtta o då gick jag upp o käka frukost, sen målade jag min ena vägg så nu är det bara en kvar! puh!
sen städade jag lite här hemma o tvättade lite med.
sen vid ett så åkte jag o pappa till skolan där vi hämtade alla newbody grejer o sen hade jag även mitt utvecklingssamtal. det gick bara bra o skolan har jag inga problem med heller.
när vi kom hem käka vi lite o sen har jag tagit de lugnt bara.
nu har jag även bakat lite schakrutor o nu sitter jag o kollar på kändishoppet. faktiskt riktigt kul!
snart ska jag sova med o sen imorgon har vi liv och lust dag i skolan då blondinbella kommer.

efter skolan får jag nog träffa min sakande pojkvän med, äntligen! ♥

/ Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0