ny o fräsch i håret!

idag hade vi långdag så kom hem till halv sex.då åkte jag o pappa till affären o köpte lite mat o sen käka jag en snabbis. o sen åkte vi direkt upp till frisören på eurostop. så nu har jag klippt bort massa risigt hår o fräscht återstår. tack för de snällis föräldrar! ♥

nu sitter jag o kollar på farmen med pappa o har massa färg i håret. snart ska de sköljas ur o då ska jag fixa en fruktsallad o sen kolla på tv hela kvällen.

imorgon har jag kort dag i skolan o sen ska jag hem o hämta mina älsklings ungar på dagis. sen hoppas jag att jag får träffa mitt hjärta på kvällen isåfall blir min dag kanon! ♥

nu ska jag vara lite social med papi!

/ Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0