praktikanten

nu har min praktik börjat o de går jättebra, jag får lära mig massa nytt o trivs jättebra.
ibland kan de dock bli ganska segt men jag får göra massa olika grejer.
idag vilket är min andra dag på jobbet, så frågar de redan om jag vill jobba där några pass i helgen. de går bra nu!
alltså trivs de också med mig o de känns jättekul!
de är många unga på jobbet så vi kommer nog få super kul tillsammans!
imorgon börjar jag tio o jobbar till sex sen kommer mitt hjärta till mig som jag ska pussa massvis på!

nu ska jag fortsätta kolla på familjen annorlunda o sen ska jag krypa i koj, börja bli sjuk så behöver massa sömn nu så jag orkar med allt!

/ Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0